Proč správa dokumentace a záznamů
Žijeme v 21.století. Přitom bohužel řada firem nedokáže správně využívat nové technologie/SW pro správu dokumentace a záznamů. Často jsou využívány papírové verze, které se u dokumentů komplikovaněji řídí a u záznamů je využití získaných dat v porovnání s digitální verzí skoro nulové. Místo jednoduchosti a využívání vizualizace si firmy vytváří spousty obsáhlých dokumentů, které nikdo nečte, protože je nepovažuje za přínosné. Častou chybou je, že na tvorbě dokumentace se nepodílejí lidé, kteří daným systémům a procesům rozumějí. Vzniká tak často "dokument pro dokument", který ale k ničemu není, protože nemá žádnou přidanou hodnotu.
Správná dokumentace
- maximálně využívá formu vizualizace (pomocí obrázků, fotek, flow-chartů, atd.) a minimalizuje obsah textu
- je vytvořena lidmi, kteří jsou v dané oblasti těmi nejzkušenějšími
- je průběžně revidována
- je k dispozici v aktuální podobě a na potřebném místě všem zainteresovaným subjektům
Správné záznamy
- jsou generovány pouze tam, kde je to zapotřebí
- jsou zajištěny proti ztrátě např. formou zálohy
- jsou hlavně v elektronické podobě, která umožňuje efektivnější analýzu získaných údajů a dat

Služby v oblasti správy dokumentace a záznamů
V rámci správy dokumentace a záznamů je v nabídce firmy
Revize
realizace revize správy dokumentace a záznamů. A to od samotných principů tvorby a správy dokumentů až po tvorbu jednotlivých dokumentů a efektivní využívání záznamů.
Správa dokumentace
vytvoření nových pravidel pro tvorbu a správu dokumentů s využitím databází, flow-chartů, vizualizace a dalších efektivních nástrojů pro danou oblast
Zkušenosti v oblasti správy dokumentace a záznamů
Auditoval jsem velké množství firem a systémů. Díky tomu jsem viděl velké množství případů, jak efektivní tvorba a správa dokumentace a záznamů nemá vypadat, ale i řadu velice dobře připravených nástrojů, které firmám pomáhají vytvořit dokumentaci s přidanou hodnotou a maximálně využívat data z pořizovaných záznamů.

Reference
Pana Davida Halámka považuji za schopného manažera s velmi vysokou úrovni znalostí v oblasti Quality a HSE. Je to odborník na slovo vzatý, který se dokáže orientovat na přidanou hodnotu své práce, má rovněž velmi dobré znalosti a zkušenosti v oblasti projektového řízení, je schopen aplikovat vhodné pragmatické postupy a v situaci potřeby nalezení optimálního řešení problému postupuje velmi systematicky.
— Ing. Dětřich Robenek
General Manager, Bosch Rexroth, spol. s r.o.

David Halámek pomáhal naší firmě GeneProof a.s. v úvodní části přípravy zavádění systému QMS (Quality Management System) podle normy ISO 9001 a ISO 13485. Dané problematice velice dobře rozuměl. Z jednoduchých věcí nedělal složité. Dokázal se zaměřit na přidanou hodnotu a potřeby naší společnosti.
— RNDr. Miloš Dendis
Chief Research Officer, GeneProof a.s.Mr. David Halámek has demonstrated the very good knowledge needed to support such a large project. The internal and external participants of this project rated Mr. David Halámek as a very flexible, independent and consistent project manager. I also appreciated his very good knowledge of German, his proactivity and his ability to take over the responsibility.
— Dr. Gerhard Müller-Spanka
Interim Manager, Manager and Consultant, Company MSPPLUS





Kontakt
David Halámek – profesionál s mnohaletou praxí ve všech oblastech procesního managementu. Nabízím rozsáhlé zkušenosti v oblasti QMS, EMS, BOZP/OHSAS.