Proč interim management
Interim manažer má obvykle manažerské zkušenosti z několika organizací včetně řízení změnových projektů. Soustřeďuje se výhradně na splnění zadaného úkolů bez ohledu na různé individuální a skupinové zájmy v organizaci. Přináší nadhled „zvenku“ na problém a ruší tabuizovaná témata. V různých fázích svého působení spojuje práci externího poradce a projektového manažera s operativní činností manažera a kouče.
Interim management je nejčastěji využíván v těchto případech:
- Náhrada/zástup – jedná se o rychlé „vykrytí“ pracovní pozice, která se uvolnila buď předem neplánovaným odchodem manažera, nebo jeho dlouhodobou nepřítomností z rodinných či zdravotních důvodů.
- Nedostatek zkušeností – společnost potřebuje vyřešit problém, se kterým nemá nikdo zkušenosti. Trvale zaměstnat specialistu by přitom firmu stálo více, než podobného specialistu najmout na realizaci jednorázového projektu.
- Start/reorganizace firmy – menší a střední firmy při svém startu, nebo v rámci reorganizace potřebují vedení určité oblasti, kterou dlouhodobě nechtějí zastřešit vlastním zaměstnancem
- Nový úhel pohledu – chcete svému týmu ukázat nový úhel pohledu a obohatit jejich znalosti a dovednosti o nejnovější trendy a zkušeností z jiných firem
Služby v oblasti interim management
V rámci Interim managementu je v nabídce firmy
Zkušenosti v oblasti interim managementu
Více jak 20 let jsem pracoval v managementu středních i velkých nadnárodních firem. Mám bohaté zkušenosti s projektovým managementem a s managementem změn. V rámci své pozice, ale i v rámci různých projektů jsem řídil velké skupiny lidí. A to i v mezinárodních týmech.
Podílel jsem se na velkých projektech transferu výrobního závodu z Rakouska, Německa (2x) či Nizozemí. V těchto projektech musí člověk prokázat univerzální vlastnosti napříč celou organizační strukturou – v mém případě kvalita, environment, BOZP, PO, výroba, engineering, údržba, facility management. Podílel jsem se i na krizovém managementu. Realizoval jsem i transfery know-how z mateřských závodů v Německu či USA. V rámci realizovaných projektů jsem prováděl i rozsáhlé analýzy rizik a školení v různých oblastech. Mimo velice dobrých komunikačních schopnosti, nabízím i jazykové znalosti (němčina, angličtina a ruština). Mohu tak nabídnout rozsáhlé zkušenosti, které jsou pro správného Interim Managera nepostradatelné.
Reference
Pana Davida Halámka považuji za schopného manažera s velmi vysokou úrovni znalostí v oblasti Quality a HSE. Je to odborník na slovo vzatý, který se dokáže orientovat na přidanou hodnotu své práce, má rovněž velmi dobré znalosti a zkušenosti v oblasti projektového řízení, je schopen aplikovat vhodné pragmatické postupy a v situaci potřeby nalezení optimálního řešení problému postupuje velmi systematicky.
— Ing. Dětřich Robenek
General Manager, Bosch Rexroth, spol. s r.o.David Halámek pomáhal naší firmě GeneProof a.s. v úvodní části přípravy zavádění systému QMS (Quality Management System) podle normy ISO 9001 a ISO 13485. Dané problematice velice dobře rozuměl. Z jednoduchých věcí nedělal složité. Dokázal se zaměřit na přidanou hodnotu a potřeby naší společnosti.
— RNDr. Miloš Dendis
Chief Research Officer, GeneProof a.s.Mr. David Halámek has demonstrated the very good knowledge needed to support such a large project. The internal and external participants of this project rated Mr. David Halámek as a very flexible, independent and consistent project manager. I also appreciated his very good knowledge of German, his proactivity and his ability to take over the responsibility.
— Dr. Gerhard Müller-Spanka
Interim Manager, Manager and Consultant, Company MSPPLUSKontakt
David Halámek – profesionál s mnohaletou praxí ve všech oblastech procesního managementu. Nabízím rozsáhlé zkušenosti v oblasti QMS, EMS, BOZP/OHSAS.